2014. február 20.

Lábőrzők

Kényszerpihenő alatt az ember sok gyógyulási eszközt és módszert kipróbál. Két hét után állíthatom, nekem meg van a receptem lábujjtörés esetére. Elsőként szigorúan tartsuk be az utasításokat, amit az orvos kér tőlünk. Feküdjünk és csak akkor keljünk fel, ha igazán szükséges. Alkalmazzuk az általa előírt gyógyító gélt és kötést, amik a fizikai gyógyuláshoz hozzájárulnak. Ugyanakkor a lelki gyógyulásról és hogy a testünk minél hamarabb tudjon a regenerálódásra koncentrálni nekünk kell gondoskodni. A lelki gyógyulásban nem csupán az emberi kapcsolatainkban bízhatunk, hanem a házi kedvencek segítségében is. Rám ez a két kis tündérvirágszál vigyázott és mindennap őrizték a fájó, gyógyuló lábamat. Elképesztő és csodás, hogy ember és állat között milyen szoros lelki kapcsolatok kötődhetnek. Legyen szó kutyákról, cicákról, lovakról vagy az én esetemben a törpenyuszikról. Ez a két kis szeretetcsomag segített és segít nekem, nap mint nap gyógyulni, amit én jó sok simogatással és jutalomfalattal hálálok meg nekik. Találjuk meg a számunkra és az életvitelünknek legmegfelelőbb kis házi kedvencet, mert elképesztő mennyi kis apró csodás pillanattal gazdagítják az életünk mindennapjait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése